Az eltérő internet felhasználási szokásokhoz alkalmazkodó vállalati kommunikáció a közösségi média színterein

Barabás Attila Szilárd (2018) Az eltérő internet felhasználási szokásokhoz alkalmazkodó vállalati kommunikáció a közösségi média színterein. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT- Barabás Attila Szilárd végső.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT- Barabás Attila Szilárd végső.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (403kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Közösségi média, Marketing, Dockyard Islands, Felhasználói szokások, Vállalati kommunikáció, Ruházat, Sportruházat
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 05. 12:18
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 19. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet