A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében

Szabó Kata (2018) A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_3.pdf] PDF
Záródolgozat_3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (513kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájaként az Andreas Stihl Kereskedelmi Kft. (röviden: STIHL Kft.) szakkereskedőket támogató marketingtevékenységét szeretném bemutatni a vállalat 2018. évi tavaszi kampányán keresztül.A STIHL Kft. intenzív B2B (business-to-business) és B2C (business-to-consumer) marketingtevékenységet folytat. A marketingkommunikációs eszközei között a marketingkampány is szerepel: évente kétszer – tavasszal és ősszel – akciós kampányt hirdet a végfelhasználók részére, az akciós időszak alatt pedig jelentősen segíti a szakkereskedői marketingtevékenységet. Jelenleg a trendek azt mutatják, hogy az offline marketingeszközök mellett egyre jelentősebbé válnak az online megoldások is. A STIHL Kft. végfelhasználói körét tekintve azonban felmerül a kérdés, hogy a vállalat célcsoportja vajon milyen médiumokból tájékozódik, az online vagy inkább a hagyományos, offline felületeken informálódik. Kutatásom során arra keresem a választ, hogy átvette-e a közösségi média a vezető szerepet a hagyományos médiumoktól a STIHL Kft. 2018. évi tavaszi kampányában.

Magyar cím

A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Közösségi média, Marketingkommunikáció, Kommunikáció, Stihl Kft., Elektromos kéziszerszám
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 04. 10:47
Utolsó módosítás: 2020. Már. 26. 06:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet