Szabó Kata (2018) A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (513kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájaként az Andreas Stihl Kereskedelmi Kft. (röviden: STIHL Kft.) szakkereskedőket támogató marketingtevékenységét szeretném bemutatni a vállalat 2018. évi tavaszi kampányán keresztül.A STIHL Kft. intenzív B2B (business-to-business) és B2C (business-to-consumer) marketingtevékenységet folytat. A marketingkommunikációs eszközei között a marketingkampány is szerepel: évente kétszer – tavasszal és ősszel – akciós kampányt hirdet a végfelhasználók részére, az akciós időszak alatt pedig jelentősen segíti a szakkereskedői marketingtevékenységet. Jelenleg a trendek azt mutatják, hogy az offline marketingeszközök mellett egyre jelentősebbé válnak az online megoldások is. A STIHL Kft. végfelhasználói körét tekintve azonban felmerül a kérdés, hogy a vállalat célcsoportja vajon milyen médiumokból tájékozódik, az online vagy inkább a hagyományos, offline felületeken informálódik. Kutatásom során arra keresem a választ, hogy átvette-e a közösségi média a vezető szerepet a hagyományos médiumoktól a STIHL Kft. 2018. évi tavaszi kampányában.
Magyar cím
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média, Marketingkommunikáció, Kommunikáció, Stihl Kft., Elektromos kéziszerszám |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 04. 10:47 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 26. 06:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |