Zagyi Fanni Fruzsina (2018) Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
2_Zagyi_Fanni_Dissertation2018.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2038. December 31.. Download (1MB) |
|
PDF
CopyCAT - 20180503131925477.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg until 2038. December 31.. Download (292kB) |
Magyar cím
A CRM szerepe a L'Oréal Magyarország Kft. Aktív Kozmetikai Divíziójának internetes kereskedelmében
Angol cím
The Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | E-commerce, L'Oréal Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 03. 17:16 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 17. 04:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |