Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division

Zagyi Fanni Fruzsina (2018) Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of 2_Zagyi_Fanni_Dissertation2018.pdf] PDF
2_Zagyi_Fanni_Dissertation2018.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2038. December 31..

Download (1MB)
[thumbnail of CopyCAT - 20180503131925477.pdf] PDF
CopyCAT - 20180503131925477.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg until 2038. December 31..

Download (292kB)

Magyar cím

A CRM szerepe a L'Oréal Magyarország Kft. Aktív Kozmetikai Divíziójának internetes kereskedelmében

Angol cím

The Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: E-commerce, L'Oréal Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 03. 17:16
Utolsó módosítás: 2020. Már. 17. 04:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet