A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon

Hegedűs Ráhel Dóra (2018) A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HEGEDŰS RÁHEL DÓRA_SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
HEGEDŰS RÁHEL DÓRA_SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon

Angol cím

The role of social media and the influencers in the spreading of the health conscious nutrition trend in Hungary

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Influencer marketing, Egészséges táplálkozás, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 05. 12:43
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 28. 09:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet