Hegedűs Ráhel Dóra (2018) A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
HEGEDŰS RÁHEL DÓRA_SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon
Angol cím
The role of social media and the influencers in the spreading of the health conscious nutrition trend in Hungary
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média, Influencer marketing, Egészséges táplálkozás, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 05. 12:43 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 28. 09:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |