Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül

Németh Barbara (2014) Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Németh Barbara FELTÖLTÉSRE.pdf] PDF
Szakdolgozat Németh Barbara FELTÖLTÉSRE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: problémakezelés, panaszkezelés, vendégelégedettség, InterContinental Budapest, szálloda
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 17. 15:15
Utolsó módosítás: 2015. Már. 31. 16:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet