Nagy Fruzsina (2018) A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZATn_Nagy Fruzsina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A városmarketing új trendjének számító Smart City társadalmi és gazdasági hatásainak vizsgálata Debrecen Smart City példáján keresztül megvizsgálva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Városmarketing, Városmarketing trendek, Smart city, Életminőség, Debrecen, Okos város |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 04. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 30. 12:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |