Mannheim Anett (2014) A Helia-D újra pozicionálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_MANNHEIM ANETT12.17..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A Helia-D egy nagyon sikeres és piacvezető magyar kozmetikum volt a 80-as években. Az azóta eltelt 30 év során viszont nagyon sok versenytárs jelent meg a piacon. Ennek következtében teljesen újra kellett gondolni a Helia-D marketing-tervét, pozicionálását.
Magyar cím
A Helia-D újra pozicionálása
Angol cím
The Repositioning of Helia-D
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing terv, Marketing-mix, Pozicionálás, Fogyasztók, SWOT-analízis, Marketingkommunikáció, Újra pozicionálás, Versenytársak |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 18. 09:37 |
Utolsó módosítás: | 2015. Ápr. 22. 13:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |