Karóra és ékszer webshop bemutatása, digitális marketing értékelése és jövőbeni lehetőségek

Nagy Ágnes Klaudia (2018) Karóra és ékszer webshop bemutatása, digitális marketing értékelése és jövőbeni lehetőségek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_NagyÁgnesKlaudia_G184U6.pdf] PDF
szakdolgozat_NagyÁgnesKlaudia_G184U6.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 30..

Download (3MB)

Magyar cím

Karóra és ékszer webshop bemutatása, digitális marketing értékelése és jövőbeni lehetőségek

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Nagy Ágnes Klaudia
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 04. 08:37
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 04. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet