A Dohány utcai Zsinagóga marketingstratégiája

Radványi Ákos (2018) A Dohány utcai Zsinagóga marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Radványi Ákos - A Dohány utcai Zsinagóga Marketingstratégiája, végleges.pdf] PDF
Radványi Ákos - A Dohány utcai Zsinagóga Marketingstratégiája, végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Magyar cím

A Dohány utcai Zsinagóga marketingstratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Marketingmix, Dohány utcai Zsinagóga
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 03. 14:57
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 12. 11:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet