Kommunikáció az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjében és a hozzá tartozó online marketingben

Hajnal Cintia (2018) Kommunikáció az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjében és a hozzá tartozó online marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Véglegesített Záródolgozat H. Cintia.pdf] PDF
Véglegesített Záródolgozat H. Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (815kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Ügyfélkapcsolat menedzsment, Online Marketing, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 02. 14:04
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 12. 15:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet