Szirtes Zsófia (2018) Brand as an additional value: Selling luxury to high value clients. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation-ZsófiaSzirtes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A márka mint hozzáadott érték szerepe a luxus termékek értékesítésekor
Angol cím
Brand as an additional value: Selling luxury to high value clients
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Brand, Luxury, Additional value |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 03. 17:13 |
Utolsó módosítás: | 2018. Júl. 27. 14:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |