Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing

Varga Bianka (2018) Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation 2018_Varga Bianka_Marketing to the Brain.pdf] PDF
Dissertation 2018_Varga Bianka_Marketing to the Brain.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Neuromarketing, Sensory marketing, Consumer behavior
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Ápr. 27. 10:24
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 27. 14:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet