Varga Bianka (2018) Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation 2018_Varga Bianka_Marketing to the Brain.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Angol cím
Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Neuromarketing, Sensory marketing, Consumer behavior |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Ápr. 27. 10:24 |
Utolsó módosítás: | 2018. Júl. 27. 14:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |