A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál

Jantyik Orsolya Lidia (2018) A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Jantyik Orsolya Lidia HYN49N A márka és munkáltatói márka kapcsolata.pdf] PDF
Jantyik Orsolya Lidia HYN49N A márka és munkáltatói márka kapcsolata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Munkáltatói márka, Employer branding, Employer Value Proposition, Magyar Telekom, Onboarding
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Ápr. 26. 18:01
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 04. 10:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet