Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése

Budányi Georgina (2018) Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of budányi_georgina_2018jan.pdf] PDF
budányi_georgina_2018jan.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja az volt, hogy megismertessem Tokaj-Hegyalja adottságait, történelmét, kereskedelmét, marketingjét, borkülönlegességeit. Tokaj-Hegyalja a világörökség része, hihetetlen múlttal rendelkezik és jövővel, ez az a téma amiről mindig beszélnünk kell, hiszen a Tokaji bor világhírű, erre büszkének kell lennünk és tudnunk kell mit is jelent az amit a hegyaljai lakók tesznek mindezért. Összehasonlítottam, a fiatal és az idős borászok véleményét. Felvázoltam a marketing szempontú elemzését. Végig vázoltam a rendszerváltás előtt és utáni viszonylatokat, rengeteg változáson ment át hegyalja ebben az időszakban. Részletes bemutatást készítettem a híres borfajtákról. Az ország legkedveltebb borkereskedőjével beszélgettem, aki nagyon sok érdekes dologra rávilágított. Végül pedig belecsempésztem egy kis történelmet amellyel kerek teljesen a történet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Tokaj-Hegyalja, marketing , kereskedelem, történelem, Bormarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó G. Tibor
Rekord készítés dátuma: 2018. Jan. 10. 15:41
Utolsó módosítás: 2018. Jan. 10. 15:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet