Biztosító társaságok ügyfélszolgálatának a minőség-ellenőrzése a szolgáltatásmenedzsment tükrében

Janovicz Krisztina (2017) Biztosító társaságok ügyfélszolgálatának a minőség-ellenőrzése a szolgáltatásmenedzsment tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT 2017 PDF JANOVICZ KRISZTINA.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT 2017 PDF JANOVICZ KRISZTINA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Biztosítás, Ügyfélszolgálat, Szolgáltatásmenedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Janovicz Krisztina
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 18. 17:07
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 18. 17:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet