Darvassy Attila (2014) Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
This Dissertation gives an insight to the life of the five star and luxurious hotels resident on Budapest. The Author investigates the necessarity of the Concierge in the luxury environment and answers the questions which are rising up regarding their future existence. Other than showcasing the daily work of the Concierge department, the Reception is also presented for the audience. This work is perfect for those who are interested about the way how guests are treated in a luxury hotel.
Magyar cím
Különbség tétel az 5 csillagos és az 5 csillagos luxus szállodák vendég kiszolgálás eredménye között a Recepció és a Concierge szemein keresztül
Angol cím
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Guest Experience, Room's Division, Front Desk, Concierge, Four Seasons, Budapest Hotels, Five Star Hotels |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Darvassy Attila |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 15. 16:14 |
Utolsó módosítás: | 2014. Dec. 15. 16:14 |
Az archívumban megtalálható verziók
- Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge. (deposited 2014. Dec. 15. 16:14) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |