Stancz Alexandra (2017) Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
FZTING_titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (58kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_FZTING.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INTÉZETI TANSZÉK
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dolgozói motiváció, Call Center, belső ügyfél-elégedettség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Stancz Alexandra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 16. 13:21 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 16. 13:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |