Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül

Stancz Alexandra (2017) Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of FZTING_titkosítás.pdf] PDF
FZTING_titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (58kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_FZTING.pdf] PDF
Szakdolgozat_FZTING.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INTÉZETI TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dolgozói motiváció, Call Center, belső ügyfél-elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Stancz Alexandra
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 16. 13:21
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 16. 13:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet