A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül

László Dóra (2017) A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of László_Dóra_Szakdolgozat.pdf] PDF
László_Dóra_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of László_Dóra_Titkosítási kérelem.pdf] PDF
László_Dóra_Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (36kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedszment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing Mix, Marketing, Marketingkommunikació
Felhasználói azonosító szám (ID): László Dóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 16. 10:41
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 16. 10:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet