Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra

Menyhárt Margaréta Krisztina (2017) Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_végleges_20171215_nyilatkozattal.pdf] PDF
Szakdolgozat_végleges_20171215_nyilatkozattal.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment BGFGM00NBPS

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói etnocentrizmus, Etnocentrizmus, COO stratégiák
Felhasználói azonosító szám (ID): Menyhárt Margaréta
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 15. 15:51
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 15. 15:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet