A vendéglátás marketing tantárgy oktatásának módszerei: a marketing-mix meghatározása tananyagrész alapján

Stroh-Vermes Beáta (2017) A vendéglátás marketing tantárgy oktatásának módszerei: a marketing-mix meghatározása tananyagrész alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Stroh-Vermes Beáta szakdolgozat.PDF] PDF
Stroh-Vermes Beáta szakdolgozat.PDF
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A vendéglátás marketing tantárgy oktatásának módszerei: a marketing-mix meghatározása tananyagrész alapján

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Üzleti Szakoktató és Pedagógiai Intézet

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

MA közgazdásztanár

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Rudolfné Dr. Katona Mária
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketin-mix, pedagógia, óravázlat, tanítási módszerek, kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 18. 11:42
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 28. 14:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet