Stroh-Vermes Beáta (2017) A vendéglátás marketing tantárgy oktatásának módszerei: a marketing-mix meghatározása tananyagrész alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Stroh-Vermes Beáta szakdolgozat.PDF Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A vendéglátás marketing tantárgy oktatásának módszerei: a marketing-mix meghatározása tananyagrész alapján
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Üzleti Szakoktató és Pedagógiai Intézet
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketin-mix, pedagógia, óravázlat, tanítási módszerek, kutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 18. 11:42 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 28. 14:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |