Novák Brigitta (2018) Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
novák_brigitta_2018jan_titkos.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2100. Download (13MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témájának az ügyfélkapcsolat kezelést választottam. A dolgozatom során elsődlegesen az információból, mint vállalati eszközből indultam ki, majd ezt a gondolatmenetet tovább fűzve kitértem az információs rendszerekre, valamint ezen rendszerek csoportjára. Ezek után a CRM, vagy másnéven ügyfélkapcsolat kezelési rendszerekről írtam, majd próbáltam a marketinggel való kapcsolatát megvilágítani. A dolgozatom gyakorlati részében pedig egy választott cégen keresztül mutatom be az ügyfélkapcsolat kezelést, valamint a cégnél alkalmazott marketing fogásokat. Egyedi esetről van szó a cég esetében, mivel bérmunkát végez az anyavállalata számára és ebből kifolyólag a vevőinek aránya elég csekély. Éppen ezért érdekelt, hogy egy CRM rendszer bevezetése milyen változásokat hozhat a vállalkozás életében. Dolgozatom végén összegzem a megszerzett információkat, valamint konklúziót vonok le a cég számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdasági Logisztikus Szaktanácsadó
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat, clienting (ügyfélközpontú marketing), marketing , információs rendszer, termelés - termékelőállítás, bérmunka |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Góczán Judit |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 15. 10:56 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 15. 11:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |