Palatics Andrea (2017) Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (384kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Logisztikai informatika;, ügyfélelégedettség-mérés, statisztikai elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Palatics Andrea |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 16. 11:01 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 16. 11:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |