Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén

Palatics Andrea (2017) Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén.pdf] PDF
Ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (384kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatika

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Logisztikai informatika;, ügyfélelégedettség-mérés, statisztikai elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Palatics Andrea
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 16. 11:01
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 16. 11:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet