Magyar Henriett (2017) Belső ügyfélkoncepció vizsgálata egy közüzemi szolgáltatónál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (386kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (315kB) |
Absztrakt (kivonat)
-
Magyar cím
Belső ügyfélkoncepció vizsgálata egy közüzemi szolgáltatónál
Angol cím
An internal client concept is a public utility provider
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmenedzsment, Belső ügyfél-elégedettség, Közüzemi szolgáltató |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Magyar Henriett |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 14. 15:45 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 14. 15:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |