ROI optimalizálás és A/B tesztelés informatikai eszközökkel a digitális marketingben

Csákvári Tibor (2017) ROI optimalizálás és A/B tesztelés informatikai eszközökkel a digitális marketingben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Csakvari_Tibor_KZ1GM9_SZAKDOLGOZAT_vegleges.pdf] PDF
Csakvari_Tibor_KZ1GM9_SZAKDOLGOZAT_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Digitális marketing, A/B tesztelés, ROI optimalizálás
Felhasználói azonosító szám (ID): Csákvári Tibor
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 15. 13:32
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 15. 13:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet