Széles Ágnes (2014) Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Széles Ágnes-Analysis of the Hungarian Tourism Ltd's foreign representation's activity.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban, a szerző elemzi a német országi beutazó piac sajátosságait, különös tekintettel az egészségturizmusban résztvevőkre. Ezután, interjúkon keresztül megismeri a Magyar Turizmus Zrt. képviselőinek álláspontját arról, hogy hogyan mit tesz azért a Magyar Turizmus Zrt német külképviselete, a budapesti központtal együttműködve, hogy minél több német turista érkezzen Magyarországra egészségturizmus céljából.
Magyar cím
A Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti tevékenységének elemzése
Angol cím
Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Hungarian Tourism Ltd., foreign representation, German inbound market, health tourism, marketing activity |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 15. 09:44 |
Utolsó módosítás: | 2015. Már. 24. 12:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |