A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.

Kenéz Timea (2014) A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A_termeszetvedelmi_teruletek_latogatoi_marketingjenek_teljesitmeny-_es_hatasvizsgalata.pdf] PDF
A_termeszetvedelmi_teruletek_latogatoi_marketingjenek_teljesitmeny-_es_hatasvizsgalata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájául a védett természeti területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálatát választottam. Ezen belül az Őrségi, a Hortobágyi és a Bükki Nemzeti Parkokban megvalósuló turisztikai fejlesztésekre elnyert támogatási összegek és a vendégéjszakák közötti kapcsolatot vizsgáltam.

Magyar cím

A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.

Angol cím

Performance and impact analysis of nature reserves' visitor's marketing.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: régió- és településmarketing, megítélt turisztikai támogatási összegek, vendégéjszaka számok, teljesítményvizsgálat, hatásvizsgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 15. 08:42
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 22. 11:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet