Kenéz Timea (2014) A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A_termeszetvedelmi_teruletek_latogatoi_marketingjenek_teljesitmeny-_es_hatasvizsgalata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájául a védett természeti területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálatát választottam. Ezen belül az Őrségi, a Hortobágyi és a Bükki Nemzeti Parkokban megvalósuló turisztikai fejlesztésekre elnyert támogatási összegek és a vendégéjszakák közötti kapcsolatot vizsgáltam.
Magyar cím
A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.
Angol cím
Performance and impact analysis of nature reserves' visitor's marketing.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | régió- és településmarketing, megítélt turisztikai támogatási összegek, vendégéjszaka számok, teljesítményvizsgálat, hatásvizsgálat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 15. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 22. 11:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |