Rácz Réka (2017) Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SZAKDOGA (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (279kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodás és Menedzsment szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ügyfélkapcsolat menedzsment, CRM, Teljesítmény értékelés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Rácz Réka |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 13. 15:14 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 13. 15:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |