Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei

Rácz Réka (2017) Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZAKDOGA (1).pdf] PDF
SZAKDOGA (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási.pdf] PDF
Titkosítási.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (279kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ügyfélkapcsolat menedzsment, CRM, Teljesítmény értékelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Rácz Réka
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 13. 15:14
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 13. 15:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet