Kassai Lili (2014) Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kassai_Lili_Szakdolgozat_2014.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a turisztikai szálláshelyek és szolgáltatások értékesítési lehetőségeinek világszerte tapasztalható folyamatait vizsgálja.A digitális világ az „eladó-vevő” kapcsolatot megkönnyíti, testközelivé teszi. A turisztikai iparág a rendkívül színes kínálatát - a fogyasztó otthonába ill. az okos termékek segítségével ma már közvetlenül a piaci résztvevőkhöz - szinte bárhová el tudja juttatni, ezáltal lefedve, sőt élénkítve a világszerte egyre bővülő keresletet. A szolgáltatók a turisztikai tartalmakat az egyre fejlettebb online értékesítési rendszerekkel tudják megjeleníteni, igazodva a mindig újrafogalmazódó piaci kérdésekhez. A paletta a szálláshely ismertetéstől az ár összehasonlításon át könyvelés-fizetésig terjed.
Magyar cím
Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Marketing , Szállásfoglalás, Online trendek, Mobil alkalmazás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 15. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2015. Már. 27. 14:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |