Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából

Kassai Lili (2014) Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kassai_Lili_Szakdolgozat_2014.pdf] PDF
Kassai_Lili_Szakdolgozat_2014.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a turisztikai szálláshelyek és szolgáltatások értékesítési lehetőségeinek világszerte tapasztalható folyamatait vizsgálja.A digitális világ az „eladó-vevő” kapcsolatot megkönnyíti, testközelivé teszi. A turisztikai iparág a rendkívül színes kínálatát - a fogyasztó otthonába ill. az okos termékek segítségével ma már közvetlenül a piaci résztvevőkhöz - szinte bárhová el tudja juttatni, ezáltal lefedve, sőt élénkítve a világszerte egyre bővülő keresletet. A szolgáltatók a turisztikai tartalmakat az egyre fejlettebb online értékesítési rendszerekkel tudják megjeleníteni, igazodva a mindig újrafogalmazódó piaci kérdésekhez. A paletta a szálláshely ismertetéstől az ár összehasonlításon át könyvelés-fizetésig terjed.

Magyar cím

Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Marketing , Szállásfoglalás, Online trendek, Mobil alkalmazás
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 15. 08:38
Utolsó módosítás: 2015. Már. 27. 14:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet