Elektronikus banki ügyintézés – előnyök és hátrányok a Budapest Bank megújított Üzleti Terminálja elemzésének tükrében

Bagyinszky Gábor (2017) Elektronikus banki ügyintézés – előnyök és hátrányok a Budapest Bank megújított Üzleti Terminálja elemzésének tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Bagyinszky_Gabor_Szakdolgozat + nyilatkozat.pdf] PDF
Bagyinszky_Gabor_Szakdolgozat + nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bagyinszky_Gabor_Titkositas.pdf] PDF
Bagyinszky_Gabor_Titkositas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (270kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Budapest Bank, Banki szolgáltatások, helpdesk
Felhasználói azonosító szám (ID): Bagyinszky Gábor
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 13. 13:23
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 13. 13:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet