Bagyinszky Gábor (2017) Elektronikus banki ügyintézés – előnyök és hátrányok a Budapest Bank megújított Üzleti Terminálja elemzésének tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Bagyinszky_Gabor_Szakdolgozat + nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bagyinszky_Gabor_Titkositas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (270kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest Bank, Banki szolgáltatások, helpdesk |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bagyinszky Gábor |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 13. 13:23 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 13. 13:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |