Heer Anett (2017) A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Heer Anett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (911kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (37kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodás és Menedzsment szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ügyfélkapcsolat menedzsment, Teljesítmény értékelés, CRM |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Heer Anett |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 14. 13:50 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 14. 13:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |