A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése

Heer Anett (2017) A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Heer Anett.pdf] PDF
Heer Anett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (911kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (37kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ügyfélkapcsolat menedzsment, Teljesítmény értékelés, CRM
Felhasználói azonosító szám (ID): Heer Anett
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 14. 13:50
Utolsó módosítás: 2017. Dec. 14. 13:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet