A corporate social responsibility hatása a különböző vállalati szektorokra és fogyasztóikra

Zörényi Bence (2017) A corporate social responsibility hatása a különböző vállalati szektorokra és fogyasztóikra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of CSR végleges.pdf] PDF
CSR végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10..

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, CSR
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 15:06
Utolsó módosítás: 2018. Már. 06. 13:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet