Virág Dóra (2017) Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Virag_Dora_Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
titkositasi_kerelem_virag_dora.PDF Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (449kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer marketing, Marketingkommunikációs eszközök, befolyásoló marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Virág Dóra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 11. 15:15 |
Utolsó módosítás: | 2017. Dec. 11. 15:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |