A régiós különbségek hatása az európai Carlstar Group különböző szegmenseinek marketingstratégiájában

Rácz Adrienn (2017) A régiós különbségek hatása az európai Carlstar Group különböző szegmenseinek marketingstratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Rácz Adrienn NQZJ2T.pdf] PDF
Szakdolgozat Rácz Adrienn NQZJ2T.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2167. December.

Download (1MB)
[thumbnail of bizalmas kezelés nyomtatni.PNG] Kép (PNG)
bizalmas kezelés nyomtatni.PNG
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2167. December.

Download (218kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketinstratégia, Gumiabroncs, gumiipar, Régiók
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 28. 15:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet