Nagy Éva (2017) A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
A Rama margarin marketing kommunikációjának átalakításával a márka ujrapozícionálása - Nagy_Eva.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2027. December 11.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
bizalmas kérelem.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only Download (261kB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Marketingkommunikació, Újrapozícionálás, Élelmiszer |
Depositing User: | Hegedűsné Orbán Éva |
Date Deposited: | 2017. Dec. 11. 12:08 |
Last Modified: | 2022. Oct. 11. 13:33 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |