A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával

Nagy Éva (2017) A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of A Rama margarin marketing kommunikációjának átalakításával a márka ujrapozícionálása - Nagy_Eva.pdf] PDF
A Rama margarin marketing kommunikációjának átalakításával a márka ujrapozícionálása - Nagy_Eva.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2027. December 11..

Download (1MB)
[thumbnail of bizalmas kérelem.pdf] PDF
bizalmas kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (261kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketingkommunikació, Újrapozícionálás, Élelmiszer
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2017. Dec. 11. 12:08
Last Modified: 2022. Oct. 11. 13:33

Actions (login required)

View Item View Item