Nagy Éva (2017) A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Rama margarin marketing kommunikációjának átalakításával a márka ujrapozícionálása - Nagy_Eva.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 11.. Download (1MB) |
|
PDF
bizalmas kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (261kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikació, Újrapozícionálás, Élelmiszer |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 11. 12:08 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 13:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |