A magyar kempingturizmus marketing központú elemzése a Yacht Kemping példáján keresztül

Tóth Adél Csilla (2017) A magyar kempingturizmus marketing központú elemzése a Yacht Kemping példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Tóth_Adél_Csilla_nyomda.pdf] PDF
Szakdolgozat_Tóth_Adél_Csilla_nyomda.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kempingturizmus, Marketing , Yacht Kemping, Marketingkommunikació, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 10:13
Utolsó módosítás: 2018. Ápr. 19. 12:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet