Kultúramarketing a 21.században,avagy a budapesti Vígszínház marketing tevékenységének elemzése.

Neményi Zoltán Dávid (2017) Kultúramarketing a 21.században,avagy a budapesti Vígszínház marketing tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2017.pdf] PDF
Szakdolgozat 2017.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vígszínház, Színházmarketing, Kultúramarketing, Budapest
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 09:59
Utolsó módosítás: 2018. Ápr. 19. 14:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet