A kulturális hovatartozás és a nemzetiség befolyásoltsága a fogyasztói magatartásban

Reider Dóra (2017) A kulturális hovatartozás és a nemzetiség befolyásoltsága a fogyasztói magatartásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Reider Dora.pdf] PDF
Szakdolgozat Reider Dora.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás , Kultúra, X-generáció, Y-generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 09. 10:09
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 10. 13:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet