Turcsányi Bence Dávid (2017) A minőségmutatók és a vevői elégedettség közötti párhuzamok és eltérések az iData Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
TurcsányiBenceDávid-SZAKDOLGOZAT-végleges!-PDF.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 07.. Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (124kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Minőségmutató, Vevői elégedettség, Elégedettségmérés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 08. 10:51 |
Utolsó módosítás: | 2018. Már. 06. 12:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |