Automatizált és adatvezérelt marketing és annak hatása a marketing szakmára és a fogyasztókra

Bóna Ádám (2017) Automatizált és adatvezérelt marketing és annak hatása a marketing szakmára és a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Automatizált és adatvezérelt marketing, és annak hatása a marketing szakmára és a fogyasztókra.output.pdf] PDF
Automatizált és adatvezérelt marketing, és annak hatása a marketing szakmára és a fogyasztókra.output.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sas István
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Programmatic, Marketing-automatizálás, Big Data , Adatvezérelt marketing, Adatgyűjtés
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 07. 15:39
Utolsó módosítás: 2018. Már. 20. 13:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet