Bóna Ádám (2017) Automatizált és adatvezérelt marketing és annak hatása a marketing szakmára és a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Automatizált és adatvezérelt marketing, és annak hatása a marketing szakmára és a fogyasztókra.output.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Programmatic, Marketing-automatizálás, Big Data , Adatvezérelt marketing, Adatgyűjtés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 07. 15:39 |
Utolsó módosítás: | 2018. Már. 20. 13:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |