A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése

Vajkai Kriszta (2014) A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vajkai Kriszta BSZEPQ szakdolgozat pdf.-ben.pdf] PDF
Vajkai Kriszta BSZEPQ szakdolgozat pdf.-ben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (9MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kampány , Torkos Csütörtök, Turizmus, étterem, Kínálati oldal
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 13. 08:03
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 24. 14:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet