Schulteisz Hallgató Bálint (2017) A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat-Tízpróba-Magyarország-Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének a kialakulása és piaci előnyszerzése.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 31.. Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Kereskedelem, e-kereskedelem, Omni-channel |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 06. 11:04 |
| Utolsó módosítás: | 2018. Jan. 31. 14:48 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

