A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése

Hallgató Schulteisz Bálint (2017) A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Tízpróba-Magyarország-Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének a kialakulása és piaci előnyszerzése.pdf] PDF
Szakdolgozat-Tízpróba-Magyarország-Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének a kialakulása és piaci előnyszerzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 31..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kereskedelem, e-kereskedelem, Omni-channel
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 06. 11:04
Utolsó módosítás: 2018. Jan. 31. 14:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet