Juhász-Nagy István (2017) Sharing Economy and CRM in the Tourism Industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SE_CRM_JNI.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
1. INTRODUCTION 3 1.1. TOPIC SUGGESTION 3 1.2. AIMS 4 1.3. PRELIMINARY THESISES 4 2. LITERATURE OVERVIEW 5 2.1. CRM (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT) THEORY 5 2.1.1. CRM’s definition 5 2.1.2. CRM’s emergence 6 2.1.3. CRM’s advantages and disadvantages 8 2.2. SHARING ECONOMY 10 2.2.1. Sharing economy’s definition 10 2.2.2. Sharing economy’s expansion 12 2.2.3. Sharing economy’s risks 14 2.3. HOME-SHARING: SHARING ECONOMY IN HOSPITALITY 15 2.3.1. Home-sharing’s effect on tourism 15 2.3.2. AirBnb 18 2.3.3. CouchSurfing 19 2.4. ONLINE ACCOMMODATION BOOKING 20 2.4.1. Online accommodation booking services 21 2.4.2. Coupon sites 23 2.4.3. Pitfalls of online accommodation mediating 24 2.5. IMPORTANCE OF DIGITAL TRUST 25 3. APPLIED RESEARCH METHODS 27 4. MY RESEARCH 29 4.1. RESULTS OF THE QUESTIONNAIRE 29 4.2. RESULTS OF PROFESSIONAL INTERVIEW 37 5. CONCLUSIONS, SUGGESTIONS 42 6. SUMMARY 45 BIBLIOGRAPHY 46 APPENDICES 51
Magyar cím
Megosztáson alapuló Gazdaság és CRM a Turizmusban
Angol cím
Sharing Economy and CRM in the Tourism Industry
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Sharing Economy, CRM, Tourism |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 05. 15:20 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 19. 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |