Bárány Viktória (2017) Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation végleg.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A Fairtrade jelenléte Magyarországon összehasonlítva Svédországgal és a 3 leghatékonyabb marketing kommunikációs eszköze a Z generáció körében
Angol cím
Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Fairtrade, Marketing, Hungary, Sweden |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 05. 15:12 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 19. 15:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |