A Z generációs marketing csoport fogyasztói magatartása és viselkedési formája

Kiss Gabriella (2017) A Z generációs marketing csoport fogyasztói magatartása és viselkedési formája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat _ Z generáció _Kiss Gabriella_.pdf] PDF
Szakdolgozat _ Z generáció _Kiss Gabriella_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z generáció, Generációs marketing, Fogyasztói magatartás, Viselkedés, Közösségi média
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 04. 11:56
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 15:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet