Hajnal Kata Zsófia (2017) La communication de crise de la société BKK a travers l'exemple de la crise d'e-billet. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hajnal Kata - La communication de crise de la société BKK a travers l'exemple de l'e-billet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Budapesti Közlekedési Központ Zrt. (BKK Zrt.), Budapest tömegközlekedési társasága, egyúttal talán az egyik legvitatottabb vállalat a budapesti lakosság körében. Az utóbbi években a vállalat óriási fejlődést mutatott a városi tömegközlekedés fejlesztésében, ezáltal naponta több ezer ember mozgását segítve elő. A cég erőfeszítései és nagymértékű fejlesztéseinek ellenére, azonban még mindig számottevő azon ügyfelek száma, akik rendszeresen adnak hangot elégedetlenségüknek, leginkább a nyújtott szolgáltatások minőségét és a vevői kapcsolatok mélységét kritizálva. Ez utóbbit a BKK sokakszerint rosszul irányítja és elhanyagolja, és az ezekből született számos konfliktus gyakran képzi vita tárgyát a magyarok között. Ebből kifolyólag ezen félreértések, kommunikációs kudarcok és a krízisek sokszor kerülnek a címlapok oldalára. Ennek tekintetében a szakdolgozat célja, hogy megvizsgálja a BKK kommunikációs hatékonyságát, valamint , hogy feltárja a vállalat kritikus helyzetekben történő kommunikációját. A BKK kommunikációs viselkedése egy aktuális esettanulmány keretében kerül elemzésre. Ez a stratégia lehetővé teszi, hogy világosan lássuk, hogy a cég megfelelően tudja-e kommunikálni az őt ért krízist(eket) és ha úgy ítélnénk meg, hogy ez nem így lenne, akkor hogy javaslatokat tehessünk arra, mit lehetne tenni a jövőben annak érdekében, hogy ez a helyzet megforduljon. Ez a munka nem csak szekunder adatok, például szakmai adatbázisok, kereskedelmi folyóiratok, könyvek, magazinok és újságcikkek gyűjteményén, hanem az prímer adatok gyűjtésén alapul. Célszerű ezt a témát egy jól strukturált és tömör kérdőív segítségével elemezni, melynek segítségével egy globálisabb képet nyerhetünk a BKK hírnevéről és imázsáról. Különösen fontos feltárni a budapesti lakosság sokszínű véleményét és attitűdjeit, annak érdekében hogy igazat adhassunk vagy elvethessük a kezdeti hipotézisünket, miszerint a válságkezelés nem erőssége a BKK-nak. Végezetül, a szakdolgozat számos olyan következtetést von le, melyek mind hasznosnak bizonyúlhatnak a vállalat számára, és amelyek megfogadásával az elkövetkezendő évek alatt jó hírnevet biztosíthat magának a BKK.
Magyar cím
A BKK krízis kommunikációja az e-jegy krízis példáján keresztül
Angol cím
Crisis communication of BKK through the example of e-ticket crisis
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Világgazdasági és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Válságkommunikáció, BKK, E-jegy, Tömegközlekedés, Budapest |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 04. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2018. Jún. 28. 12:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |