Karanyicz Sára (2017) Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Karanyicz_Sára_Leveraging_Influencer_Marketing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (966kB) |
Magyar cím
Az Influencer marketingben rejlő lehetőségek kiaknázása a táplálékkiegészítő márkák körében
Angol cím
Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Táplálékkiegészítők, Influencer marketing, Sport, Közösségi média, Kutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 04. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2018. Jún. 26. 10:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |