Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands

Karanyicz Sára (2017) Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Karanyicz_Sára_Leveraging_Influencer_Marketing.pdf] PDF
Karanyicz_Sára_Leveraging_Influencer_Marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (966kB)

Magyar cím

Az Influencer marketingben rejlő lehetőségek kiaknázása a táplálékkiegészítő márkák körében

Angol cím

Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Táplálékkiegészítők, Influencer marketing, Sport, Közösségi média, Kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 04. 08:15
Utolsó módosítás: 2018. Jún. 26. 10:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet