A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában

Pál Ágota (2017) A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában- Pál Ágota.pdf] PDF
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában- Pál Ágota.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04..

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vodafone, Digitális média, Reklámfilmek
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 04. 08:12
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 28. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet