Pál Ágota (2017) A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában- Pál Ágota.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04.. Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Vodafone, Digitális média, Reklámfilmek |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 04. 08:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 28. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |